Sunday, March 30, 2008

Torture

este threading pala dapat ang title. ang mga bagay na kayang mong gawin para sa pagpapaganda. grabe ang sakit. torture nga ang feeling. tapos isa pa akong mabuhok na tao.

at para may sense itong post ko, hinanap ko kung anong makikita tungkol sa threading. aba! may entry sa wiki.

Threading is an ancient method of hair removal which originated in parts of India, the Middle and Far East...
It is also popular in Persian culture, and is called Bande Abru ("Abru" means eyebrow, and "Band" is the thread). Threading the entire face is widely spread amongst Iranians, but it was originally practiced when a woman was getting married or during special occasions.
In ancient Persia, threading was an indicator of a girl turning to adulthood, becoming a woman.

Iniisip ko ngayon kung magpapathread ba ako ng aking bigote... Sulit kaya ang sakit para sa araw ng KTD?

0 Comments:

blogger templates | Make Money Online